خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۳ نفر از کوهنوردان آذربایجان غربی به اردوی کشوری هیمالیا نوردی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۲۵

دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی،از دعوت سه نفر از کوهنوردان آذربایجان غربی به اردوی کشوری هیمالیانوردی خبرداد

علی سلیم زاده در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: اردوهای هیمالیانوردی در ۲ مرحله استانی و منطقه‌ای در راستای شناسایی نفرات منتخب جهت حضور در کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی دماوند برگزار شد.

سلیم زاده افزود:در مرحله استانی این اردوها ۹۳ کوهنورد حضور داشتند که پس از برگزاری اردوهای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی در استان‌ها، کوهنوردان منتخب هر استان از طرف هیئت‌های استانی جهت حضور در مرحله دوم به کمیته هیمالیانوردی فدراسیون معرفی شدند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز افراد منتخب هر استان در اردوهای منطقه‌ای آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی در پنج منطقه در سطح کشور شرکت و لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشور مشخص شد.

دبیر هیئت کوهنوردی آذربایجان غربی،تصریح کرد:کوهنوردان استانی دعوت شده به اردوی کشوری هیمالیا نوردی، بعد از حضور در ۲ اردوی استانی و منطقه‌ای (شمال‌غرب)، از سوی کادر فنی فدراسیون کوهنوردی به اردوی کشوری هیمالیانوردی دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: این کوهنوردان پس از حضور در اردوهای انتخابی هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی کشور که در پاییز و زمستان امسال برگزار شد در نهایت توانستند در لیست نهایی دعوت شدگان به اردوی کشوری قرار گیرند.

سلیم زاده افزود: از آذربایجان غربی در مجموع سه نفر به نام های "محمد رشه" "زینب موسوی" و "محمدرضا عبداله زادگان" هستند که به عنوان نمایندگان استان در این اردو حضور دارند.

وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون کوهنوردی کشور، کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی قرار است اسفند سال جاری در منطقه دماوند و با حضور مربیان مطرح ‌خارجی و داخلی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز