خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

باشگاه آذریاتری ارومیه از میزبانی جام باشگاه های آسیا پا پس کشید/سرپرست باشگاه؛ آذرباتری نمی‌تواند ۱۵ میلیارد تومان از کار تولید گرفته و در ورزش هزینه کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۰۹

سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: متاسفانه هیچ حمایتی از باشگاه آذرباتری برای میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا توسط مسئولین استانی صورت نگرفت.

آیدین وحدت طلب در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به آمادگی باشگاه آذریاتری برای میزبانی جام باشگاه های آسیا گفت:  در جلسه‌ای که با مسئولین ورزشی استان برای همین منظور برگزار شد عنوان کردندکه هیچ حمایتی از این باشگاه برای میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا نکرده و تیم آذرباتری باید به تنهایی از عهده مخارج میزبانی برآید.

وحدت‌طلب بیان کرد: این میزبانی قرار بود نه برای آذرباتری بلکه برای شهر گرفته شود اما آن‌ها اعلام کردند که ۳ تا ۵میلیارد تومان هزینه های برآورد شده برای میزبانی این رقابت‌ها است.

وی افزود: باشگاه آذرباتری،با توجه به تبیین شرایط میزبانی توسط فدراسیون والیبال،  هزینه های میزبانی را بیشتر از  با ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان بر آورد کرد.

سرپرست باشگاه آذرباد ی ارومیه،  افزود: در این راستا تنها حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی این بود که اعلام کرد فقط می‌تواند دو ورزشگاه ۶ هزار نفری و ۳ هزار نفری ارومیه را تجهیز و در اختیار باشگاه آذرباتری قرار دهد، در حالی که این موضوع جزو وظایف ذاتی اداره کل ورزش و جوانان است.

 وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی  در این شرایط باشگاه آذرباتری نمی‌تواند ۱۵ میلیارد تومان را از کار تولید گرفته و در ورزش هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز