خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

بررسی 5 پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۳۲

با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز 5 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز یکشنبه با حضور فعالان اقتصادی و مدیران کل و روسای بانک های مربوطه برگزار شد بر ضرورت نهایت همراهی مسئولان برای حفظ و افزایش تولید و اشتغال تاکید کرد.

وی همچنین از مدیران و بویژه روسای بانک های استان خواست که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی موانعی که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به دلیل این شرایط در آن گرفتار شده اند، با دید مثبت و استفاده از تمامی اختیارات خود مساعدت کنند.

عبداللهی از فعالان اقتصادی نیز درخواست کرد که با تمام ظرفیت فعالیت داشته باشند و حفظ و افزایش اشتغال را در راس امور خود قرار دهند.

وی حمایت از طرح های کشاورزی بویژه کشت گلخانه ای را ضروری دانست و رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم در این راستا را ضروری دانست. 

در این جلسه 5 پرونده با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت که در حوزه های بیمه، بازپرداخت و اخذ تسهیلات با مشکل مواجه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز