خبرگزاری کار ایران

ادامه تجمع معدنکاران طزره دامغان برای پیگیری مطالبتشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۹۳

صبح امروز شنبه -7 اسفند ماه- کارگران شرکت البرز شرقی در ادامه اعتراضات هفته گذشته در محل دفتر مرکزی شرکت البرز شرقی واقع در شاهرود تجمع کردند و خواستار تغییر وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، صبح امروز برای پنجمین روز متوالی،  معدنکاران مقابل دفتر مرکزی شرکت البرز شرقی در شاهرود برای پیگیری مطالباتشان، تجمع کردند.

کارگران با سر دادن شعار «مسئولین حمایت حمایت»، «پیمانکار حیا کن مجموعه را رها کن»، «ما کارگران معدنیم فدائیان رهبریم»، «رئیسی نگاه کن درد ما رو دوا کن»، «کارگر می میرد ذلت نمی پذیرد» و «تا پاسخ نگیریم، نمی ریم نمی ریم» صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.

برخی از کارگران به خبرنگار ایلنا گفتند: مدیران شرکت زغال سنگ البرز شرقی توجهی به مخالفت کارگران این مجموعه با ادامه حضور پیمانکار ندارند.

آنها با بیان اینکه کارگران حاضر به ادامه همکاری با پیمانکاران نیستند، گفتند: سالها است پیشنهاد تبدیل وضعیت قرارداد از حالت پیمانکاری را مطرح می‌کنیم اما به جای رفع این مشکل، قرارداد کارگران را با پیمانکاران تمدید می‌کنند.

طبق اظهار نظر همین کارگران سه شنبه گذشته 3 اسفند ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود و معاون استاندار سمنان در بین آنها حاضر شده بود و قول پیگیری مشکلاتشان را داده بود اما وعده های فرماندار شاهرود نیز عملی نشد.

هفته گذشته نیز کارگران شرکت زغالسنگ البرز شرقی در معدن طزره به دنبال تغییر وضعیت شغلی خود در شاهرود تجمع کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز