خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۴۳ عنوان برنامه فرهنگی و هنری شاد نوروزی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۸۹

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد با بیان اینکه جشن بزرگ تحویل سال در شهر میراث جهانی برگزار می ‌شود،‌ گفت:‌ برگزاری ۴۳ عنوان برنامه فرهنگی و هنری شاده در ایام نوروز پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این سازمان برای ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه مثلث گردشگری برای عید در سه شهر یزد، فارس و اصفهان تبلیغاتی از هر سه شهر صورت خواهد پذیرفت تا از رونق حضور گردشگر برخوردار باشند.

وی در خصوص برنامه‌های نوروزی امسال نیز افزود: ‌۴۳ برنامه کلان و خرد شاد و نشاط آور ویژه نوروز ۱۴۰۱ در شهر میراث جهانی یزد برنامه‌ریزی شده که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد همچنین از برنامه ریزی در خصوص اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان در محل پیاده‌راه خیابان حضرت ولی عصر(عج) در دستور کار است تا نام این خیابان در بین مردم شناخته شود.

وی همچنین از اجرای نمایش و تئاتر خیابانی،‌ جشن بزرگ تحویل سال در محل میدان امیرچخماق، تور مجازی ۳۶۰ درجه اماکن گردشگری، اجرای طرح اهدا کتاب، استندآپ کمدی محیطی به عنوان برنامه‌های تدوین شده ویژه نوروز امسال خبر داد.

صداقت توجه به مناطق محروم را ضرروی دانست و بیان کرد:‌ برای مناطق کم برخوردار و محروم طرح‌های ویژه نوروزی تدوین شده که در ایام عید با حضور هنرمندان بومی در این محل ها و مناطق انجام می‌شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه المان متحرک شهری در بافت تاریخی یزد خبر داد و عنوان کرد: المان های متحرک یزدی که با اشعار و مثل های یزدی پیش بینی شده با حضور بیست نفر دوچرخه سوار با لباس یزدی اجرایی خواهد شد تا سنت ها و ویژگی های یزد را روایت کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز