خبرگزاری کار ایران

10 هزار ماشین‌آلات سنگین راهداری کشورنیازمند نوسازی / نیاز سالانه کشور به حداقل 500 دستگاه ماشین آلات سنگین / قرارداد 2180 میلیاردریالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هپکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۵۵۱

معاون برنامه‌ریزی و عضو هیأت عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: حدود 10 هزار ماشین‌آلات سنگین راهداری در کشور وجود دارد که عمر آنها بالای 20 سال است و بسیاری از آنها باید نوسازی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تیموری در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی و در بازدید از شرکت تولیدی هپکو، افزود: نیاز کشور سالانه حداقل 500 دستگاه ماشین‌آلات سنگین است که بخشی از آن را هپکو اراک می‌تواند تامین کند.

وی با بیان اینکه امید است همه نیازهای کشور از طریق تولیدات داخل تامین شود، ادامه داد: شرکت تولیدی هپکو اراک یک توانمندی برای کشور است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و عضو هیئت عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اولین نهاد دولتی بود که با وجود شرایط هپکو قرارداد کاری با این واحد تولیدی امضا کرد.

تیموری تصریح کرد: این قرارداد ساخت 50 دستگاه گریدر به مبلغ 2180 میلیارد ریال است که 50 درصد آن به صورت نقدی پرداخت شد. در حالی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور می تواند قرارداد 300 تا 350 دستگاهی با هپکو داشته باشد.

وی بیان داشت: بدون شک این قرارداد زمینه‌ساز انعقاد قرادادهای کاری بیشتر با هپکو است و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان یکی از مشتریان اصلی هپکو آرزو می‌کند این واحد تولیدی به دوران شکوفایی دهه 80 خود بازگردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز