خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

دومین متمم بودجه شهرداری اراک با فزایش 25.4 درصدی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۹۹

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: دومین متمم بودجه سال جاری شهرداری اراک، با اعتباری بالغ بر 16 هزار و 160 میلیارد ریال مصوب شد. دومین متمم بودجه سال جاری شهرداری اراک نسبت به متمم نخست 3280 میلیارد ریال افزایش دارد و افزایش 25.4 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید وحید میرنظامی افزود: بر اساس این متمم مجوز امور خدمات عمومی کشتارگاه شهرداری اراک پس از بررسی به مدت 6 ماه به صورت حجمی و با میزان 5 درصد سود به سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی واگذار شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد شهرداری پیشنهاد لازم و قانونی خود را در رابطه با واگذاری کشتارگاه صنعتی به بخش خصوصی و سرمایه گذار حداکثر به مدت یک ماه تهیه و به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: مجوز امور خدمات نگهداری رایانه‌های مجموعه شهرداری به صورت حجمی، با میزان برآورد پیوستی حجم کار و 5 درصد سود به مدت 6 ماه با رعایت بخشنامه بودجه در خصوص افزایش قیمت سنواتی، به سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی واگذار شد.

میرنظامی تصریح کرد: مجوز به کارگیری 116 نیروی حجمی به عنوان راننده اتوبوس و خدمات جانبی آن به منظور استفاده بهینه از 45 دستگاه اتوبوس خریداری شده، صادر و مقرر شد در راستای اخذ مجوز از سازمان شهرداری‌ها برای تامین نیروهای قراردادی اقدامات قانونی انجام و نتیجه آن به شورای شهر ارسال شود.

وی بیان داشت: مالکانی که نسبت به انجام تمام مراحل عوارض و بهای خدمات صدور پروانه ساختمانی خود تا 28 اسفندماه اقدام کنند، شهرداری باید تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده، تعرفه سال جاری را برای این افراد اعمال کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این خصوص گفت: تملک دارائی مالی در دومین متمم بودجه سال جاری شهرداری اراک نیز 10 میلیارد ریال افزایش یافته است.

سید رضا قریشی افزود: در دومین متمم بودجه سال جاری شهرداری اراک، در حوزه عمرانی تملک دارائی سرمایه ای به میزان 2827 میلیارد ریال معادل 36.7 درصد افزایش دارد که مهمترین آن شامل ایجاد ساختمان مناطق شهرداری با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه عمرانی تملک دارائی سرمایه‌ای خرید ماشین آلات و تجهیزات عمرانی به مبلغ 1200 میلیارد ریال افزایش یافت که این میزان افزایش شامل خرید اتوبوس و میدل باس به مبلغ یکهزار میلیارد ریال و خرید ماشین آلات عمرانی، آتش نشانی به مبلغ 200 میلیارد ریال است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: ایجاد ساختمان مدیریت بحران با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد، ساخت سالن‌های نمایش با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، اجرای طرح جدید مجتمع کوی امام علی (ع) با اعتبار 30 میلیارد ریال، تکمیل، تجهیز و بازسازی ایستگاه های آتش نشانی بر اساس مصوبه شورا با اعتبار 5 میلیارد ریال و اعتبارات مربوط به ساخت و تکمیل طرحهای عمرانی از جمله تقاطع های غیرهمسطح با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری اراک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز