خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تردد خودرو شخصی در جمعه غریبان در آرامستان‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۴۳

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودرو شخصی در باغ فردوس و بهشت زهرا در جمعه غریبان و جمعه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حجت‌الاسلام هادی کماسی سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: درب‌های آرامستان‌ها در پنجشنبه غریبان و جمعه آخر سال همچون سنوات گذشته بر روی مردم باز است ولی هیچ خودرویی حق ورود به باغ فردوس و بهشت زهرای کرمانشاه را به علت کمبود گنجایش و ظرفیت معابر این آرامستان ندارد.

وی افزود: در پنجشنبه غریبان و جمعه آخر سال مردم می‌توانند به صورت پیاده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌ی اجتماعی وارد آرامستان شوند که به محض ورود ۴۰ دستگاه ون و ۴ دستگاه اتوبوس آماده جابجایی رایگان زایرین اهل قبور هستند.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: در تمام ورودی های باغ فردوس و بهشت زهرا میز خدمت در پنجشنبه آخر سال برای راهنمایی و ارائه طریق مراجعان دایر است و همچنین ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی و مرکز تزریق  واکسن کرونا در محوطه آرامستان برای خدمات بایسته و شایسته به مردم مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم  با پلیس راهور ،بسیج محلات، فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی هماهنگی‌های لازم را به وجود آوردیم و از طرفی پارکینگ موقت برای پارک خودرو‌های مراجعین در خارج از آرامستان تعبیه کردیم که  یکی از آن‌ها در ضلع شمالی باغ فردوس (حدفاصل میدان شهدا_کیهانشهر) است و دو پارکینگ هم در ورودی بهشت زهرا (مسیر شهرک فدک _آرامستان) دایر است.

کماسی در پایان گفت: امیدواریم مراجعان با رعایت حقوق خود و حقوق دیگران ما را در مدیریت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زایرین اهل قبور یاری فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز