خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بوئین زهرا:

پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال الویت اصلی ستاد مدیریت بحران بوئین زهرا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۹۹

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا گفت: اولویت ستاد مدیریت بحران شهرستان در روزهای آتی پیشگیری ازحوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال است.

به گزارش ایلنا، محمد ادیب رامندی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بوئین زهرا گفت: آموزش و پیشگیری موثرترین راه مقابله باحوادث مرتبط با چهارشنبه سوری است وآ موزش و اطلاع رسانی با استفاده حداکثری از ظرفیت برنامه شاد ویژه دانش آموزان و ظرفیت‌های رسانه‌های محلی در جهت آگاه سازی اقشار جمعی علی‌الخصوص گروه‌های هدف شامل جوانان و نوجوانان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا افزود: لازم است کلیه ایستگاه‌های آتش نشانی درسطح شهرها و روستاها، پایگاه‌های اورژانس، بیمارستان امیرالمومنین و مراکز درمانی از عصر سه شنبه درحالت آماده باش کامل باشند.

ادیب رامندی خاطرنشان کرد: باتوجه به بارندگی‌های پیش رو باید لایروبی رودخانه‌ها،مسیل‌ها و تنقیه پل‌ها انجام شده و هواشناسی نسبت به اعلام هشدارهای لازم در خصوص بارندگی و کاهش دما اهتمام جدی داشته و اطلاع رسانی لازم به کشاورزان را انجام داده تا تمهیدات لازم به جهت جلوگیری ازسرمازدگی محصولات کشاورزی صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز