خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

چهره هرمزگان را باید به خوبی به گردشگران نشان دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۱۴

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود، گفت: برای هر منطقه ای که جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، باید مسئول و مدیر تعیین شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید بسترها و امکانات لازم جهت افزایش جذب گردشگر در هرمزگان فراهم شود، عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول در جهت رونق بیشتر اقتصاد گردشگری در استان هرمزگان، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود، افزود: برای هر منطقه ای که جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، باید مسئول و مدیر تعیین شود.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: تامین کالاهای مورد نیاز، توجه جدی به تامین امنیت گردشگران، تامین آب محل های اسکان، آمادگی اماکن تفریحی و پیش بینی وضعیت آب و هوایی و مکان هایی جهت اسکان اضطراری در صورت نیاز، برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در اولویت باشد.

دوستی تصریح کرد: فرمانداران در سراسر استان هرمزگان باید از تمامی محل های اسکان مسافران نوروزی بازدید و تدابیر لازم را در این اماکن اتخاذ کنند و ضمن تامین تمامی کالاهای مورد نیاز، پایش میزان ذخایر ارزاق عمومی، توسط فرمانداران صورت گیرد.

وی بیان کرد: ضمن تامین ماشین آلات مورد نیاز، پاکسازی و نظافت سطح شهرها و خیابان ها به خصوص در شهر بندرعباس، با جدیت انجام شود تا برای ایام تعطیلات نوروز شهرها کاملا تمیز باشند و چهره استان پر از ظرفیت هرمزگان را به خوبی به گردشگران نشان دهیم.

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر لزوم نظارت و پایش گسترده در همه بخش‌ها به خصوص بازار، خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت نظارت بر بازار، با گرانفروشی و دیگر تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد و همچنین تمهیدات لازم جهت فعالیت بازار و بخش های خدماتی در ساعات شب و تا پاسی از نیمه شب، در نظر گرفته شود.

دوستی، خواستار توجه ویژه به ایمنی دریا و نواحی ساحلی شد و بیان داشت: با نصب تابلوها، محل های ایمن جهت حضور گردشگران در مناطق ساحلی و دریا، به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: در خصوص ایمنی ترددهای جاده‌ای و برخورد با تخلفات رانندگی در جاده ها نیز، آمادگی و تمهیدات لازم، وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه گردشگری از مهم‌ترین مزیت‌های استان هرمزگان است، اظهار کرد: همه تلاش کنند تا برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان، رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز