خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

4 مراکز اقامتی قصرشیرین آماده اسکان مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۲۷

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصرشیرین گفت: برای ایام نوروز 4اماکن اقامتی و سفره‌خانه‌های سنتی برای پذیرش مسافران و ارایه خدمات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آماده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهرنگ بابایی افزود: با توجه به تعطیلی واحدهای اقامتی و تعطیلی سفرهای نوروزی در ۲ سال گذشته و همچنین توقف حضور زائرین در شهرستان به دلیل شیوع کرونا، این واحدها بدون استفاده بود که اکنون امسال با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و امکان فراهم شدن سفرها به شرط تزریق واکسن کرونا، در ایام نوروز شاهد حضور مسافران در شهرستان و واحدهای اقامتی دارای شرایط لازم خواهیم بود.

وی به چهار واحد اقامتی و یک سفره خانه سنتی هم اکنون شرایط پذیرش مسافر را دارند اشاره نمود افزود : به مابقی واحدهای اقامتی نیز ابلاغ شده که در صورت آمادگی برای ایام نوروز تجهیز شوند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قصرشیرین گفت: این اداره به عنوان دبیر بر خدمات ارایه شده از سوی ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی نظارت می کند و امید است که شاهد خدمات خوبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مسافران نوروزی در شهرستان باشیم.

بابایی اضافه کرد: تمام مراکز خدماتی و بناهای تاریخی نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

او ادامه داد: امسال در ورودی شهر سیاه چادرهای عشایری برای عرضه آثار و صنایع دستی و خوراکی های محلی برپا می شود و شاهد برپایی سفره هفت سین نیز در ورودی شهر قصرشیرین خواهیم بود.

وی اظهار داشت: ایام نوروز، ‌فرصتی است که با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها زمینه معرفی هر چه ‌بهتر و بیشتر شهرستان قصرشیرین فراهم می شود و باید با برنامه‌ریزی درست بتوانیم ارایه خدمات مناسب همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به مسافرین داشته باشیم.

او تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های نوروزی تابع سیاست‌های ستاد کرونا هستیم و مصوبات ستاد ملی کرونا، تصمیم‌های وزارت بهداشت و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را باید مدنظر داشته باشیم.

بابایی از حضور لیدرها در مکان های تاریخی برای معرفی هرچه بهتر مکان های گردشگری و تاریخی و ورودی شهر قصرشیرین برای ارایه توصیحات لازم به مسافران خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز