خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افزایش قیمت حاملهای انرژی هتل داران را تحت فشار قرار می دهد / هتل ها تنها 15 درصد افزایش قیمت داشته اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۶۵

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل داران ایران گفت: در حال حاضر بیشترین موضوعی که تمامی هتل داران را تحت فشار قرار می دهد، موضوع افزایش قیمت ها در حوزه حامل های انرژی است.

مهرداد سمیعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: به صورت رسمی میزان 30 درصد افزایش قیمت ها برای هتل ها اعمال شده است، اما هیچ یک از هتل ها نتوانستند بیش از 15 درصد افزایش قیمت را اعمال کنند.

وی ادامه داد: در حوزه اقامت در هتل ها حدود 15 درصد افزایش قیمت ها را شاهد هستیم. در حوزه پذیرایی در هتل ها نیز علیرغم افزایش قیمت های مواد اولیه، اما باز هم حدود 15 درصد افزایش قیمت را در این حوزه اعمال کرده ایم.

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل داران ایران اظهار داشت: اگر پیک کرونا برای عید کاهش پیدا کند، به جرأت می توان گفت که در سال جاری شرایط هتل ها در ایام نوروز نسبت به 2 سال گذشته وضعیت بسیار بهتری خواهند داشت.

سمیعی تصریح کرد: قطعاً استقبال مردم از هتل ها به حجم زمان پیش از شیوع کرونا نخواهد رسید. اما پیش بینی ها بر این اساس است که نسبت به 2 سال گذشته رشد حدود 25 تا 30 درصدی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی بیان داشت: هتل ها در شهرهای توریستی مانند شهر محلات، شهر اراک به عنوان مرکز استان و شهر دلیجان به دلیل قرار داشتن در مسیر کریدور ترددی قرار دارد، وضعیت نسبتاً بهتری دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز