خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش های همگانی استان خواستار شد:

توسعه ورزش همگانی در تمام شهرستان های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۹۰۶

رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس در دیدار با معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش جوانان گفت: هیات ورزش همگانی فارس آماده مشارکت در برنامه های معاونت فرهنگی و جوانان است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس،سیروس پاک فطرت افزود :  برای نشر و  گسترش امور فرهنگی و ورزشی در تمام سطوح جامعه با توجه به پتانسیل هیات ورزش های همگانی استان فارس، کمیته های متناظر  در جهت  ترویج ورزش همگانی ،  آسان ، دسترس و  تحقق مولفه ی سلامت روح و جسم از کودکان تا سالمندان در کنار مردم خواهد بود .

محمدمهدی سرفراز شکوهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این نشست خواستار حضور پر رنگ ورزش همگانی در تمام شهرستان  های دیگر فارس و توسعه ورزش همگانی استان را توسعه سلامتی و شور نشاط جوانان و  آحاد جامعه دانست و از برنامه ریزی این معاونت جهت پیگیری امور جوانان برای تزریق روحیه نشاط و شادی به جامعه خبر داد .

در این نشست که متقیان نژاد  رئیس انجمن پیلاتس کشور که جهت برگزاری دوره آموزشی پیلاتس آقایان  در شیراز حضور داشت،  در این دیدار گفت : فارس قطب پیلاتس کشور است و در چند سال اخیر پیلاتس  فارس استان پیش رو در این ورزش بوده  و  برگزاری دوره های آموزشی و پیگیری ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران نقطه قوت فارس در پیلاتس است.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  نیز ر این دیدار گفت : سال ۱۴۰۰ در حوزه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و حضور در برنامه های فرهنگی و اجتماعی استان ، اجرای نذر خون ، نذر ورزشی، توزیع بسته های معیشتی، مسابقات ، عکاسی، نقاشی ، تکریم سالمندان و سایر برنامه های  فرهنگی، اجرای ویژه برنامه های مناسبتی در ایام سال ، ۱۲۵۰ برنامه ورزشی همگانی با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی  در سال ۱۴۰۰ در فارس انجام شد که همه این برنامه ها پیوست فرهنگی داشتند .

جعفری ادامه داد : با تلاش همه روسای هیات های شهرستانی و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس انتخاب کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس به عنوان استان شاخص در تولیدات فرهنگی و فضای مجازی در ارزیابی های فدراسیون برگ زرین دیگری برای ورزش فارس بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز