خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مطرح کرد؛

آمادگی خراسان رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۰۵۳

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی آماده میزبانی شایسته از زائران در نوروز ۱۴۰۱ است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی مقرر شد با هماهنگی ستاد ملی کرونا میزان دقیق تعداد دوز تزریق شده واکسن برای مراکز فروش بلیت و خدمات‌دهی در مبادی ورودی مشهد تعیین و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد به ‌طور وسیع اطلاع‌رسانی درباره نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ‌خصوص استفاده از ماسک در مبادی مواصالتی شهر کنترل و نظارت شود.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرخراسان رضوی اظهار داشت: تمام مجتمع‌های رفاهی و نمازخانه‌های موجود در جاده‌های مواصلاتی به شهر مشهد بازدید می‌شود و نسبت به آماده‌سازی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و مناسب به زائران و مسافران نوروزی در مورد خدمات سفر اقدامات لازم انجام گیرد. همچنین کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد خدمات سفر باید تمام تلاش و همت خود را برای ارائه مطلوب خدمت به زائران خراسان رضوی به‌کار گیرند.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: باید نظارت شبانه‌روزی بر بازار اقلام اساسی و مورد نیاز زائران و مسافران نوروزی باشد تا تخلفی صورت نگیرد، علاوه بر این باید نظارت‌های بهداشتی و ابلاغی از سوی ستاد کرونا نیز اجرا شود و با خاطیان برخورد مناسب و جدی صورت گیرد تا پس از تعطیلات دچار موج‌های بعدی کرونا نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز