خبرگزاری کار ایران

تعطیلی کلاس های حضوری یزد در پی پدیده ریزگرد/ لغو همه ماموریت های دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد مصوبات کارگروه هماهنگی اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد و گفت: بر اساس مصوبه هفتمین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا تمامی مهد کودک ها و آمادگی ها فردا تعطیل و مدارس به صورت غیرحضوری تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد جواد ابوالحسنی در نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به وضعیت شاخص کیفی هوای به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا محیط زیست استان تمامی مهدکودک ها و آمادگی ها در شهر یزد تعطیل و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، یزد و بافق به صورت غیرحضوری تشکیل شود.

وی با اشاره به گزارش اداره هواشناسی استان مبنی بر پدیده گرد و غبار و قرارگیری شاخص کیفی هوای استان در وضعیت اضطرار و بحران افزود: از فعالیت های عمرانی شهرداری و سایر پیمانکاران در سطح شهرها توسط شهرداری و با نظارت فرمانداری ها جلوگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به عموم مردم در این خصوص ادامه داد: صدا و سیما و رسانه ها نسبت به اطلاع‌رسانی لازم، توصیه‌ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی پیرامون پرهیز از اقدامات منجر به آلودگی هوا همچنین تاکید بر رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی مستمر به بیماران قلبی و تنفسی و گروه‌های حساس توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد انجام شود.

ابوالحسنی تصریح کرد: همچنین مقرر شد پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اوژانس و هلال احمر در مناطق پر تردد و در سطح شهرستان ها جانمایی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه در صورت پبشبینی تداوم وضعیت شرایط اضطرار متعاقبا تصمیمات اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد اظهار داشت: ماموریت های غیرضروری دولتی در سطح استان نیز به طور کلی لغو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز