خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری البرز:

سهامداران صندوق البرز از برندهای مهم استانی و ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۱۱۹

رئیس هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: پارک علم و فناوری در سال جاری هزار و 700 میلیارد فروش داشت که اگر تجربه در کنارش قرار بگیرد می تواند افزایش پیدا کند.

به گزارش ایلنا از البرز‌ حسن محمدعلیزاده  در ابتدای مجمع فوق العاده این صندوق گفت: تک تک سهامداران صندوق البرز از برندهای مهم استانی و ملی اند که اگر هدف صرفا اقتصادی داشتند می توانستند در واحدهای خودشان به راحتی به سود بیشتری دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه ای انگیزه اصلی این صندوق در کنار هدف اقتصادی اهداف ملی و اجتماعی است، بیان کرد: با رسیدن به اهداف ملی می توانیم در دراز مدت اهداف مالی را هم تامین کنیم.

حسن محمدعلیزاده با بیان اینکه آینده همه دنیا به سمت دانش‌بنیان و استارتاپی رفته تصریح کرد: شرکت های دانش‌بینان برای شکوفایی و ثمر دادن نیاز به سه مرحله کاشت، داشت و برداشت دارند. 

وی ادامه داد: برای این مهم باید دانش‌بنیان ها را در مراکزی مستقر کنیم و با حمایت های مالی، مارکتینگ و.... پرورش شان دهیم و در نهایت بتوانیم از محصول نهایی برداشت کنیم؛ که هم برای جامعه و سهامدارن سودمند است.

رئیس هیئت مدیره صندوق البرز با عنوان اینکه بستر مورد نیاز دانش بنیان ها برای رشد دو عامل مهم تجربه و زیرساخت است، گفت: اهرم تجربه را سهامداران دارند و هیئت مدیره که برآمده از هر حوزه است می توانند در اختیار دانش بنیان ها قرار داهند، بستر مناسب هم مرکز نوآوری و شتابدهی شهید سلیمانی است که با زیربنایی هفت هزار متری در حال ساخت است.

حسن محمدعلیزاده با بیان اینکه پارک و صندوق البرز دو بال یک هواپیما هستند، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری در سال جاری هزار و 700 میلیارد فروش داشته که اگر تجربه در کنارش قرار بگیرد می تواند افزایش پیدا کند. 

مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز  گفت: با تلاش مجموعه مدیریت استان و همه اعضای هیئت مدیره و سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان اتفاقات خوبی در استان البرز افتاده است؛ با استقرار صندوق پژوهش و فناوری که اتفاقی مهمی در سال 1400 بود، پارک قصد دارد به صورت جدی در حوزه تجاری سازی شرکت ها ورود کند.

وی ادامه داد: با تکمیل ساختمان مرکز نوآوری و شتابدهی شهید سلیمانی و نه شتابدهنده دیگر می توانیم عقب ماندگی های استان را در سال آینده جبران کنیم.

وی با بیان اینکه فروش شرکت ها در سال جاری از هزار و 700 میلیارد عبور کرده گفت: با تلاش همکاران و بودجه پارک علم و فناوری افزایش 300 درصدی داشته که با تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز