خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

یزدگردی؛ ویژه برنامه مسافران در نوروز/ برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۰۲

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از ویژه برنامه یزدگردی برای مسافران نوروزی شهر یزد در بافت تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت با بیان اینکه تمامی برنامه های طراحی شده در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی خانواده محور است اظهار داشت: امسال شهرداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری یزد اقدام به برگزاری برنامه یزدگردی کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه یزدگردی با حضور راهنمایان تور در حال برگزاری است و هر روز در شیفت‌های صبح و عصر درحال خدمت رسانی به مهمانان و همشهریان یزدی است افزود:ایستگاه شروع این برنامه از باغ دولت آباد است که صبح‌ها از ساعت هشت و نیم برنامه خودش را آغاز می‌کند.

صداقت خاطرنشان کرد: مسافران در طول مسیر از مکان‌های مختلف بازدید می‌کنند و توضیحاتی در خصوص مکان‌های تاریخی و گردشگری یزد به مسافران داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول ایام نوروز برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح شهر یزد برگزار می‌شود تصریح کرد: اجرای این برنامه ها تا پایان ایام نوروز ادامه دارد و در برگزاری این برنامه ها یکی از رویکردهای شهرداری،‌ تقویت بنیان خانواده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به برنامه‌های عید نوروز اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی در نوروزگاه های یزد، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، عکاسی و سلامت، اجرای نمایش‌های عروسکی در سطح شهر و اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی، برپایی شب شعر با لهجه یزدی در مورد شهر یزد و برگزاری تورهای چند ساعته برای بازدید از بافت تاریخی با همکاری سازمان میراث فرهنگی  از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز