خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

حضور در مدارس برای دانش‌آموزان قزوین اجباری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۱۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از امروز حضور منظم دانش‌آموزان در کلاس‌های درس اجباری بوده و درصورت حضور غیرموجه می‌توان مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس با آن‌ها برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم بازگشایی حضوری مدارس استان که صبح امروز در مدرسه شاهد بهشتیان برگزار شد، گفت: همه ما باید برای تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده تلاش حداکثری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین و آموزش تمام ساحتی مورد توجه جدی و در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به حضوری شدن مدارس عنوان کرد: تعطیلی حضوری مدارس در دو سال گذشته آسیب‌هایی را برای دانش‌آموزان به همراه داشت که کم تحرکی، چاقی و افت تحصیلی از جمله آن‌ها بود و از این رو برای جلوگیری از افت تحصیلی، با فراهم شدن زمینه‌های لازم و انجام واکسیناسیون، مدارس از امروز حضوری خوهد بود.

این مسئول ادامه داد: البته در دو سال گذشته هم مدارس در فضای مجازی و شاد برقرار بود و کلاس‌های درس تعطیل نشد.

وی اظهار کرد:  برای دانش‌آموزانی که دارای کرونا و یا علایم آن هستند و همچنین دانش‌آموزان دارای بیماری زمینه‌ای و با تایید پزشک و رضایت والدین، امکان برگزاری کلاس آنلاین و در شبکه شاد فراهم شده است.

سیاهکالی مرادی گفت: عوامل اجرایی مدارس هم باید  مطابق با برنامه هفتگی در مدارس حضور پیدا کرده و تمام برنامه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.     

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز