خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد:

بازگشایی مدارس آمارهای مبتلایان به کرونا را در بویراحمد افزایش می‌دهد/ کرونا شکست نخورده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۹۰

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از افزایش احتمالی آمار مبتلایان به کرونا بدلیل بازگشایی مدارس و بازگشت مسافران نوروزی از سایر استان های کشور به این شهرستان، اظهار نگرانی کرد.

محمد یزدان پناه به ایلنا از یاسوج گفت: باتوجه به بازگشایی مدارس و همچنین بازگشت مسافران از سایر نقاط ایران به شهرستان بویراحمد، احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا وجود دارد و مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با تاکید براینکه مردم با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مدارس باید در مقابل با ویروس کرونا از خود مراقبت کنند، اظهارداشت: دست اندرکاران مدارس نباید شرایط کنونی را عادی انگاری فرض کنند.

این مسئول بهداشتی و درمانی شهرستان بویراحمد با اشاره به برخی از آمارهای مرگ و میرها و مبتلایان به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: عادی انگاری کرونا بمعنای بازگشت به همان شرایط حاد گذشته است.

یزدان پناه، تعداد کُشته شدگان کرونا در شهرستان بویراحمد را طی دوساله گذشته، 450 بیمار ذکر و یادآورشد: از این تعداد، هفت بیمار فوت شده مربوط به سالجاری بوده که آماری نگران کننده است.

وی گفت: مردم شهرستان بویراحمد باید هُشدارهای بهداشتی را جدی گرفته و به هیچ عنوان فکر نکنند که ویروس کرونا شکست خورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز