خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قزوین خبر داد؛

لزوم برخورد جدی با افراد سودجو در حوزه آرد و نان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۲۸۸

فرماندار شهرستان قزوین گفت: افراد سودجو و دلالان، روند توزیع آرد و پخت نان را با مشکلاتی همراه کرده‌اند که با این افراد با تمام قدرت مقابله خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباس کاظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: معضلاتی که گریبانگیر در موضوع آرد و نان است، مربوط به امروز نبوده و سال‌های سال است که مردم را آزار می‌دهد و امید به اصلاح نیز در سال‌های گذشته بین مردم کمرنگ بوده است.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: مردم از وضعیت موجود عرضه نان گله‌مند هستند و احساس می‌کنند گوش شنوایی برای رفع مشکل نیست، در سال‌های گذشته برای رفع این معضل اقدام جدی صورت نگرفته و مردم حق دارند نگران باشند.

وی عنوان کرد: تأکید استاندار و معاونت اقتصادی، نظارت بر نانوایی‌ها و عرضه مناسب نان بود که با ورود جدی فرمانداری شهرستان قزوین در روزهای اخیر به این موضوع، فضای مناسبی ایجاد شد و نسبت به اتفاقات خوب پیش رو برای اصلاح روند خوشبین هستیم.

کاظمی با بیان اینکه آرد در اختیار نانوایان، بیت‌المال و امانت است و نانوایان باید نان را با کیفیت خوب به دست مردم برسانند، اضافه کرد: چرخه معیوب فعلی باید اصلاح و با جریان سودجو و بعضا دلالان آرد و نان برخورد جدی شود و لازم است نظارت اتحادیه نانوایان بر روند توزیع و عرضه نان جدی تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز