خبرگزاری کار ایران

دعوت از 6 بانوی ورزشکار استان مرکزی به اردوهای تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۱۰

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 6 بانوی ورزشکار این استان در فروردین ماه سال جاری به اردوهای تیم ملی کشتی آلیش، اسکواش، و تکواندوی ناشنوایان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهین علی بخشی افزود: «لیلا سالاروند» بانوی دعوت شده این استان به اردوی تیم  کشتی آلیش در وزن 65 تا 70 کیلوگرم است که این اردو برای آمادگی و اعزام به مسابقات آسیایی 2022 قرقیزستان از 28 اردیبهشت ماه تا 5 خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: «عسل محمدی» و «فاطیما قانعی» در رده سنی نوجوانان و «ستایش پزشکی» در رده سنی بالای 17 سال و کمتر از 19 سال، دعوت شدگان استان مرکزی به اردوی تیم ملی اسکواش هستند. اردوی تیم ملی اسکواش نوجوانان بالای 17 سال و کمتر از 19 سال دختران کشور، اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: «محدثه غلامی» نیز دختر دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان است که این ورزشکار تاکنون در 6 اردوی این رشته حضور داشته که آخرین اردوی این ورزشکار نیز از 5 تا 15 فروردین ماه سال جاری جهت اعزام به بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک تابستانی برزیل برگزار شده است.

علی بخشی با اشاره به اینکه «مریم آریا اصل (قهیه‌ای)» از استان مرکزی نیز به عنوان مربی به اردوی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان کشور دعوت شده است، تصریح کرد: امید است تمام بانوان ورزشکار دعوت شده این استان به اردوهای تیم ملی به مسابقات مختلف برون مرزی اعزام و نتایج خوبی را برای کشور و استان کسب کنند.

وی بیان داشت: حدود 12 هزار بانوی استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز