خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

تعرفه های جدید آب ابلاغ شد /رعایت الگوی مصرف آب ، مشترکان مشمول افزایش تعرفه نخواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به ابلاغ تعرفه های جدید آب، اظهار داشت: تعرفه های جدید آب با هدف مدیریت مصرف بهینه ابلاغ شد و مشترکان با رعایت الگوی مصرف آب، مشمول افزایش تعرفه در قبوض آب بهاء نخواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت،مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بیان کرد: قیمت آب برای مشترکین پرمصرف از اواخر اسفندماه سال 1400 افزایش یافت که بر اساس آن الگوی مصرف مشترکان خانگی ماهانه 13 مترمکعب تعیین شده و تعرفه آب بها برای بیش از الگوی مصرف، به صورت پلکانی و براساس ضرایب قانونی محاسبه می شود.

مدیرعامل آبفای گیلان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب توسط مشترکان خانگی تصریح کرد: در صورت رعایت الگوی مصرف آب به میزان ماهیانه 13 متر مکعب، مشترکین مشمول هیچ گونه افزایش نرخ آب مصرفی بر روی قبوض خود نخواهند بود.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه تمام شده تولید آب، بر صرفه جویی در مصرف آن تأکید کرد و گفت: با رعایت الگوی مصرف آب ، از پرداخت هزینه مازاد می توان جلوگیری کرد که در سال گذشته 51 درصد مشترکان، الگوی مصرف را رعایت کرده اند.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: تعداد مشترکان آب استان 852 هزار و 674 مشترک است که از این تعداد 675 هزار و 76 مشترک خانگی و مابقی صنعتی، تجاری است و حدود 18 درصد مشترکین آب استان، کم مصرف و 33 درصد با الگوی تعیین شده و 49 درصد بالاتر از الگوی مصرف هستند که در طبقه مشترکان پرمصرف است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز