خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عشایر فارس خبرداد:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در بین خانوار‌های بی بضاعت عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۳۵۲

فرمانده سپاه عشایر فارس از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در بین خانوار‌های بی بضاعت عشایر خبرداد و عنوان کرد: این بسته ها به همت خیران و سپاه فجر استان به مناسبت ماه مبارک رمضان، در استان فارس تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا،  سرهنگ سید محمد شکوهی  گفت: در نخستین رزمایش کمک‌های مومنانه امسال به نیابت از ۲ هزار شهید دانش آموز عشایری استان و ماه مبارک رمضان ۲۰۰۰ هزار بسته رمضانیه بین عشایران بی بضاعت توزیع می‌شود.

وی ارزش ریالی هر بسته بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان  بیان کرد و  افزود : این بسته ها بین جامعه عشایری نیازمند که توسط حوزه‌های مقاومت مقاومت و گروه‌های جهادی عشایر شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

 سرهنگ شکوهی خاطرنشان کرد که سال گذشته در ۱۴ مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی نیز در راستای رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار عشایر توزیع شد.

فرمانده سپاه عشایر فارس با بیان نقش عشایر در استمرار انقلاب اسلامی و تاثیرگذار بودن آنها گفت: عشایرمتعهد با تلاش و خستگی ناپذیری است و فاداری خود را همواره به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند در همین راستا باید قدردان خدمات آن‌ها باشیم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

وی همچنین از برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای دانشجوی فرهنگی عشایری در شهر شیراز در روز ۲۱ اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز