خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

کارگران در طرح نهضت ملی مسکن در اولویت قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۴۸

استاندار گلستان گفت: برای تامین مسکن کارگران در نهضت ملی مسکن و در شورای مسکن استان موضوع مسکن کارگران به صورت ویژه مد نظر قرار بگیرد و کارگران در طرح نهضت ملی مسکن در اولویت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهارکرد: برای احقاق حق کارگران دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایان موظف هستند در تمامی مناقصات و قراردادها قانون کار را رعایت کنند زیرا این موضوع در برخی موارد رعایت نمی‌شود.

وی ادامه داد: بدهکاری کارفرمایان به پیمانکاران در تخصیص اعتبارات مورد توجه قرار دارد و از این پس نماینده پیمانکاران در کمیته کارگری شورای تامین حضور خواهد داشت تا به مباحث و موضوعات، صرفا با نگاه دولتی و دستگاه حاکمیتی نگاه نشود و نظر و دیدگاه آنها نیز اعمال شود.

زنگانه تصریح کرد: برای همسان سازی پرداخت دستمزد کارگران ساختمانی، یک فرمول و یک قالب مشخص برای تعیین نرخ در نظر گرفته و اعمال شود.

وی افزود: برای تامین نیازهای اساسی درمانی کارگران با کمک دستگاه های مرتبط در حوزه سلامت و خصوصا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اقداماتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سلیقه‌ای بودن محاسبه دستمزد کارگران مصوب شد فرمول و قالب مشخص برای محاسبه دستمزد کارگران مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز