خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی 10 گروه جهادی برای مقابله با سالک در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۸۶

فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مشکل سالک به عنوان یکی از مشکلات اساسی شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: برای مبارزه با سالک در سال جدید 10 گروه جهادی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ محمد حسین تقی پور صبح امروز _17 اردیبهشت_ در رزمایش جهادگران فاطمی در سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: بسیج سازندگی با محوریت محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره تحصیلی، جهاد تبیین و ... بخشی از خدمات بسیج سازندگی دامغان است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان ضمن بیان اینکه بسیج سازندگی در سال گذشته 3 میلیارد و 105 میلیون تومان گوشت قربانی توزیع کردند، یادآور شد: 13 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

تقی پور تصریح کرد: اهدای 102 فقره جهیزیه و 58 تبلت از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی بود که بسیجیان و نیروهای جهادی علاوه بر موارد مذکور در ساخت و بازسازی منازل مسکونی محرومین نیز نقش آفرینی کردند.

وی به معضل سالک به عنوان یکی از مشکلات اساسی شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: برای مبارزه با سالک در سال جدید 10 گروه جهادی اعلام آمادگی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اظهار کرد: با همکاری فرمانداری دامغان 5 دستگاه سمپاش، 5 دستگاه علف زن و مقادیری سم به منظور مبارزه با سالک در اختیار گروه های جهادی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز