خبرگزاری کار ایران

کشف انبار احتکار ماکارونی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۵۳

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف انبار احتکار ماکارونی به ارزش ۵ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مصرفی  و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی ماکارونی در انباری واقع در حاشیه شهر سبزوار، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد. 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی با همراهی کارشناسان اداره صمت وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار موردنظر ۲۷تن و ۷۱۳کیلوگرم  ماکارونی احتکار شده  را کشف کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی یک محتکر در این زمینه به اداره تعزیرات حکومتی سبزوار و تشکیل پرونده قضایی برای وی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله احتکاری کشف شده را ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با بیان این که عملیات های ضربتی پلیس در مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و احتکار مواد غذایی با جدیت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد، گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه خبری مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا خارج از شبکه کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز