خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیش‌بینی بودجه 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۹۸

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است. در ۶ ماهه دوم سال گذشته نیز 12 هزار و 500 میلیارد تومان به منظور اجرای طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی شده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نظری افزود: اگر چه مجلس قانون رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است، اما آیین نامه های آن باید توسط دولت به مجلس ارائه و عدم مغایرت آن با قانون بالادستی بررسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به رشد درآمدهای ریالی و ارزی کشور، انتظار می رود دولت سیزدهم اعتبار لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را تامین کند و این قانون پس از 10 سال انتظار محقق شود.

نماینده مردم خمین در مجلس  اظهار داشت: هر چند که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، اما این سند هنوز عملیاتی نشده و در حد شعار باقی مانده است.

نظری تصریح کرد: هزینه ای که امروز دولت و نظام برای قانون شکنی و وقوع جرائم در جامعه می پردازد، از آثار عدم ساماندهی نظام تعلیم و تربیت برای پرورش انسان‌های مسئولیت پذیر است.

وی با اشاره به اینکه هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است، بیان داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ریشه در نقص آموزش و فقدان توجه به تربیت دانش آموزان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز