خبرگزاری کار ایران

درخشش دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۰۰

رئیس دانشگاه سمنان از کسب دو رتبه به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مسعود نصیری زرندی گفت: در این جشنواره که با حضور بیش از 60 کشور برگزار شد انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک موفق شد در بخش ویژه فنی و مهندسی رتبه دوم را به دست آورد.

نصیری با بیان اینکه در مجموع بیش از دو هزار و 100 اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، ادامه داد: انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان هم موفق شد در بخش علوم انسانی رتبه شایسته تقدیر این جشنواره را بدست آورد.

رئیس دانشگاه سمنان افزود: این آثار توسط ۳۸۶ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور داوری شده است.

نصیری گفت: در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که هر ساله به‌منظور بزرگداشت فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود آثار انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در حوزه های کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، انجمن پویا، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع، دانشگاه و اتحادیه برتر و نشریه اتحادیه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز