خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های توسعه‌ سنگ‌آهن مرکزی ایران با حضور وزیر تعاون در بافق

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۵۴

آئین افتتاح، کلنگ زنی و رونمایی از طرح های جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور وزیر تعاون در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، کلنگ خط فرآوری سنگ‌های کم عیار و باطله معدن چغارت با حضور حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی در شهرستان بافق به زمین زده شد.

این خط فرآوری با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال طی هشت ماه کاری ایجاد می شود و قرار است با ظرفیت برداشت ۳۰ میلیون تن به طور مستقیم برای بالغ بر ۱۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد کند.

کلنگ‌زنی ساخت خط فرآوری سنگ‌های کم عیار و باطله چغارت با ظرفیت سه میلیون تن و سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال،‌ از دیگر برنامه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بود، که با حضور وزیر تعاون در شهرستان بافق انجام شده است.

وزیر تعاون در این مراسم فرآیند آغاز ساخت کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن و میزان سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریال توسط وزیر تعاون انجام شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده،‌ این کارخانه قرار است طی ۳۶ ماه ساخته و برای ۹۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

ایجاد ارزش افزوده، حرکت در مسیر توسعه زنجیره فولاد و تأمین خوراک برای کارخانه‌های فولادسازی از جمله اهداف ایجاد کارخانه آهن اسفنجی در شهرستان بافق است.

افتتاح پست‌های اختصاصی برق

افتتاح پست‌های اختصاصی برق ۴۰۰.۱۳۲ نخلستان با ظرفیت ۱۵۰ مگاوات و ۱۳.۳۳ آفتاب با ظرفیت ۱۵۰ مگاواتی از دیگر طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است که با حضور وزیر تعاون و سرمایه گذاری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

تأمین برق پایدار مطمئن برای بزرگترین کارخانه گندله سازی کشور، تأمین برق پایدار برای توسعه آتی پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی و توسعه و افزایش ظرفیت برق رسانی به دیگر صنایع شهرستان بافق و جنوب شرق استان یزد از جمله اهداف افتتاح پست‌های اختصاصی برق است.

خط فرآوری سنگ‌های کم‌عیار سه چاهون

خط فرآوری سنگ‌های کم‌عیار سه چاهون با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰۰ هزار تن از دیگر طرح های در دستور کار است که طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

ایجاد ارزش افزوده، تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز کارخانجات کنسانتره سازی و توسعه اشتغال در منطقه از جمله اهداف تعیین شده برای اجرای این طرح توسعه ای در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز