خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل صمت گلستان:

درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۳۳

سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح شفافیت قیمت تا کنون 94 واحد تولیدی استان مشمول این طرح شده اند و قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان درج شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهارکرد: از اجرای طرح شفافیت قیمت از طریق درج قیمت تولید کننده در استان که از بیست و هفتم آذر ماه 1400 آغاز گردیده و درحال حاضر 5 مرحله از آن انجام شده است.

وی گفت : از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بسیاری از کالاها مشمول گردیده و کلیه واحدهای تولیدی ملزم به ثبت درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالاهای تولیدی خود گردیده اند.

حسن زاده در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت : درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده سبب آگاهی مردم و مصرف کنندگان نسبت به قیمت خرید و هزینه تولید محصول یا قیمت نهایی درب کارخانه می گردد.

وی افزود : کاهش قیمت محسوس بسیاری از کالاها که حاشیه سود فراوانی داشته و مصرف کننده از آن بی بهره بوده است و توجه واحدهای تولیدی به درج قیمت بر روی کالاها که رو به فراموشی سپرده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی عملکرد و آنالیز قیمتی واحدهای تولیدی ، شرکت های پخش ، واحدهای عمده و خرده فروش در سطح بازار از جمله مزایای اجرای این طرح هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز