خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز اردبیل خبر داد؛

تشدید برخورد با مراکز پزشکی فاقد مجوز در استان / افزایش چشمگیر شکایت از این مراکز در 3 ماهه اول سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۸۷

دادستان مرکز اردبیل از تشدید برخورد با مراکز پزشکی فاقد مجوز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: نظارت بر این صنف و جلوگیری از فعالیت مراکز فاقد مجوز از امور مربوط به حقوق عامه بوده و تامین امنیت و سلامت شهروندان شریف استان از مطالبات جدی تشکیلات قضایی استان است.

وی افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده توسط مسئولان مربوط متاسفانه در سه ماهه اول امسال، میزان شکایات مربوط به مسائل پزشکی و شبه پزشکی و مداخلات پزشکی با کل میزان شکایات در سال قبل برابری می کند که این موضوع نشان از فعالیت غیر مجاز در این حوزه است که البته اکثر اقدامات و بازاریابی این مراکز نیز از طریق فضای مجازی  است.

دادستان مرکز استان ضمن تاکید بر برخورد سریع و موثر با این مراکز غیر مجاز به منظور جلوگیری از اعتماد سوزی آحاد مردم، تصریح کرد: در این راستا معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان با هماهنگی مسئولان ذیربط بازرسی های منظمی از این مراکز خواهند داشت و با مراکز غیر مجاز به قید فوریت با تشکیل پرونده قضایی برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز