خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

اصناف و بازاریان نبض اقتصاد کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۴۱

فرماندار بردسکن گفت: باید توجه داشت نبض اقتصاد کشور در دست اصناف و بازاریان بوده و تاکنون در تمامی بحران ها یار و یاور کشور بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دهقان زاده در این خصوص گفت: اصناف و بازاریان نبض اقتصادکشور هستند. نقش بازار الان بسیار مهم است و باید حرفه ای عمل کند؛ چرا که اصناف یک حلقه واصل بین تولید کننده و مصرف کننده است.

وی با اشاره به نقش جامعه اصناف وبازاریان در تنظیم بازار گفت: نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است. باید توجه داشت نبض اقتصاد کشور در دست اصناف و بازاریان بوده و تاکنون که در تمامی صحنه‌ها و بحران‌هایی که در دوران‌های مختلف همچون دفاع مقدس به وجود آمده است گوش به فرمان بوده اند و با ذخیره‌سازی و عرضه به موقع کالا مانع گرانفروشی و تحمیل هزینه‌های بیشتر به اقشار مختلف جامعه شده‌اند و امروز هم در طرح  هدفمندی یارانه ها یار و مدد کار دولت هستند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن نیز گفت: شهرستان بردسکن ۳ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی دارد که ۳۰۰ واحد آن فاقد پروانه کسب فعالیت هستند که نیمی از این تعداد  مراحل اداری گرفتن پروانه کسب خود را طی می کنند. 

سید حسین هاشمی افزود: با اجرای طرح  هدفمند سازی یارانه ها  حقیقتا اصناف  پای کار و در تامین کالاهای اساسی مردم در سطح بازار هیچ گونه  کمبودی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز