خبرگزاری کار ایران

توقیف ۷۶ دستگاه وسیله نقلیه در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با رانندگان و راکبین موتورسیکلت های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان انجام شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی های قضایی با محوریت یگان امداد و  با هدف برخورد با رانندگان و راکبین هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در سطح شهرستان از جمله محدوده بلوار معلم، فضل، باغرود، بلوار جمهوری، تعدادی از بوستان ها شده بودند صورت گرفت.

وی افزود: در این طرح ٢روزِ که با محوریت یگان امداد و کمک و همکاری پلیس راهور و پلیس پیشگیری انجام شد تعداد ۷۶ دستگاه شامل ۲۲دستگاه خودرو و ۵۴ دستگاه موتور سیکلت به دلایل مختلفی از جمله مخدوش بودن پلاک، حرکات هنجارشکنانه و آلودگی صوتی به صورت سیستمی و حضوری توقیف شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور اعلام کرد: هم چنین در این طرح تعداد ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد :رانندگانی که در این طرح  وسایل نقلیه انان  توقیف شده می بایست جهت دریافت خدمات انتظامی تمامی مراحل قانونی جهت ترخیص را انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  باعنایت به رضایت مندی شهروندان از اجرای  این طرح ها، تاکید کرد: این  طرح ها همچنان تداوم خواهد داشت چرا که کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار قرار داشته و پلیس در این مسیراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز