خبرگزاری کار ایران

هرمزگان در یک قدمی بازگشت به روزهای سیاه کرونا /یک فوتی و‌ پنج بیمار بدحال در آی سی یو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۷۰۹

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: باتوجه به افزایش بیماران کووید اولین بخش ICU کووید این مجتمع پس از سه ماه مجدد بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد تمدن دار در تشریح این خبر، اظهار کرد: این بخش دارای ظرفیت ٦ تخت است که در حال حاضر ٤ بیمار در آن بستری است و تا عصر یک بیمار دیگر هم آماده انتقال به بخش هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، شاهد تکرار روزهای تلخ خواهیم بود، لذا علاوه بر تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، توصیه به استفاده از ماسک خصوصا در مکان‌های سر بسته و عمومی می‌شود.

 مرگ مرد ۴۲ساله بر اثر کرونا

یک مرد ۴۲ساله، با علائم تب، سردرد، تهوع، سرگیجه و کاهش سطح هوشیاری و بستری در بیمارستان کیش روز چهارشنبه جان خود را دست داد.

محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش ضمن تایید این خبر افزود: این فرد ۲ روز قبل طی سفری که داشته دچار علایم می شود و با تاخیر به بیمارستان مراجعه کرد.

وی هشدار داد: اگر شیوه نامه های  بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد تکرار روزهای تلخ خواهیم بود.

رضانیا توصیه کرد: علاوه بر تزریق دوز یادآور واکسن کرونا،   استفاده از ماسک به ویژه در مکان های سر بسته و عمومی مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز