خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبر داد:

برپایی میز خدمت ویژه سفر رئیس جمهور در 29 نقطه شهر اراک / فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در استان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۴۷

استاندار مرکزی گفت: میز خدمت ویژه سفر رییس جمهور به استان در 29 نقطه از شهرستان اراک برای ملاقات حضوری با نمایندگان تام الاختیار وزرا برپا شده است. برای استقرار میز خدمت نمایندگان تام الاختیار وزرا در حوزه‌های مختلف تولیدی، کشاورزی و صنعتی 29 مرکز در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص الائمه در جمع خبرنگاران، افزود: میزهای خدمت نمایندگان دولت در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 18 برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان برقرار هستند و فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: امروز 30 و فردا 31 تیرماه به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان، نمایندگام تام الاختیار دستگاه های اجرایی در استان مرکزی مستقر می شوند و مردم می‌توانند از این طریق نیز خواسته‌های خود را اعلام کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: همچنین فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور نیز از امروز پنجشنبه 30 تیرماه به صورت رسمی در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» استان مرکزی آغاز شده است.

مخلص الائمه تصریح کرد: یکهزار نفر شامل 400 نفر روز پنجشنبه، 500 نفر روز جمعه، 300 نفر روز شنبه و 250 نفر روز یکشنبه هفته آینده برای دریافت نظرات، نامه ها و درخواست‌های مردمی در این مرکز مستقر هستند.

وی بیان داشت: مردم می‌توانند به صورت حضوری، تماس با شماره 111 و یا سامانه IR.111 درخواست‌ها و نظرات خود را با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در میان بگذارند. علاوه بر این شهروندان در شهرستانهای استان نیز می‌توانند با حضور در فرمانداری‌ها، درخواستها و نظرات خود را به فرمانداران تحویل دهند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف برای درک و فهم هرچه بهتر درخواست‌های مردم برای افراد حاضر در مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در این استان ارائه شده و درخواستهای مردم به صورت کارشناسی شده دریافت، طبقه‌بندی و پس از سفر پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز