خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماه گذشته انجام شد؛

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۸۹

​مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون 310 هزارتن کالا در 4 ماه گذشته در استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با اعلام این خبر افزود: بیشترین کالاهای استان در 4 ماه گذشته از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از صدور 96 هزار برگ بارنامه در استان خبر داد و تصریح کرد: وضعیت حمل ونقل کالا و بار با مشارکت جمعا 90 شرکت حمل و نقل در استان کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، آهن، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در 4 ماه گذشته عنوان کرد.

وثوقی فعالیت 13 هزار و 550 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: 12 هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز