خبرگزاری کار ایران

به دلیل هشدارهای هواشناسی ؛

ورود به تفرجگاه های شهرستان تفت ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۱۸

فرماندار تفت با اشاره به هشدار مدیریت بحران و هواشناسی استان یزد نسبت به احتمال بارش‌های شدید باران و جاری شدن سیل از ممنوعیت ورود به تفرجگاه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان تفت، محمد دهشیری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه برای رویایرویی با سیل احتمالی انجام شده و  از تمامی رودخانه‌ها، سیل بندها و پل‌های شهرستان تفت به صورت موردی بازدید صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ارگان های مختلف شهرستان در راستای ایمن سازی تجهیزات خود جهت جلوگیری از خرابی سیل احتمالی باید اقدام کنند و جهاد کشاورزی نیز نسبت به ایمن سازی قنوات تدابیر لازم را در دستور کار داشته باشد.

فرماندار تفت از اعمال محدودیت های موثر در این هفته به ویژه در ایام پایانی خبر داد و عنوان کرد: هر گونه حفاری غیر ضروری تا اعلام شرایط عادی در شهرستان ممنوع است.

وی افزود: همچنین ورود به تفرجگاه های شهرستان به ویژه دره گاهان و چشمه تامهر جهت جلوگیری از خطر سیل احتمالی از روز چهارشنبه تا جمعه ممنوع اعلام می شود.

دهشیری با تاکید بر لزوم شناسایی تجهیزات و ظرفیت های بومی و محلی در هر منطقه برای بهره گیری بیشتر ادامه داد: ادارات و زیرمجموعه آنها تا عادی شدن شرایط در آماده باش کامل هستند و هر گونه مرخصی یا مأموریت تا اطلاع ثانوی لغو می باشد و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در دسترس باشند.

دهشیری بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی مردم تأکید کرد و افزود: رسانه ها بدون آنکه دلهره و ترس به مردم منتقل شود، هشدارها و آگاهی لازم را در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز