خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آسفالت ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردبیل تا پایان فصل‌کاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۲۵

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 100 کیلومتر از راههای روستایی استان تاپایان فصل کاری امسال آسفالت می شود.

به گزارش ایلنا، منصور نجف‌قلیزاده در بازدید از عملیات آسفالت محور ثمرین با بیان اینکه امسال اعتبارات بسیار خوبی برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان در نظر گرفته شده افزود: برای آسفالت راههای روستایی 350 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه محور سه راهی ثمرین در سال های قبل با مشخصات راه روستایی اجرا شده بود تصریح کرد:با تلاش راهداران این محور را با 11 متر عرض از راه فرعی روستایی به راه اصلی ارتقا داده ایم تا رفت و آمد اهالی شریف این شهر بیش از پیش تسهیل شود.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از صرف 12 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این محور خبرداد و بیان کرد:تا پایان مرداد ماه این پروژه به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شهر ولایت مدار ثمرین می شود.

نجف‌قلیزاده از تلاش های نیکزاد نائب رئیس مجلس و نماینده مردم شهرستان های اردبیل،نیر،نمین و سرعین بخاطر پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار و اجرای پروژه محور جاده قدیم اردبیل-مشگین شهر گندیشمین و سه راهی ثمرین به ثمرین قدردانی کرد.

وی برخورداری ۵۸ درصد از راه های روستایی استان از آسفالت را خاطرنشان کرد و افزود: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز