خبرگزاری کار ایران

طاهری رئیس شورای شهر برای سال دوم ابقاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۱۶

انتخابات دومین دوره هیئت رئیسه شورای ششم شهر شیراز در صحن علنی شورای شهر و با حضور فرماندار شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این انتخابات که با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورای شهر برگزار شد،  برای سال دوم شورا نیز مهدی طاهری که تنها کاندید ریاست شورای شهر بود از مجموع ۱۳ رای اعضا شورا با ۸ رای مثبت و ۵ رای سفید برای سال دوم به عنوان رئیس شورای ششم انتخاب شد.

همچنین در انتخاب نائب رئیس شورا محمد تقی تذروی با ۷ رای مثبت و ۶ رای سفید برای یکسال دیگر انتخاب شد. همچنین برای منشی اول شورا با کاندیدایی افسانه خواست خدایی با ۱۱ رای مثبت و ۲ رای سفید و منشی دوم نیز مهدی نصیری کاندید و با ۱۳ رای مثبت و یک رای سفید انتخاب شد.

همچنین سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای شهر در سال دوم فعالیت نیز با ۱۱ رای موافق و ۲ رای سفید به محمد رضا هاجری رسید.

در ادامه رای گیری برای خزانه داری شورا نیز انجام شد و علی اکبر سلطانی با ۱۰ رای موافق ، ۲ سفید و یک عدد مخدوش به این سمت برای مدت یکسال منصوب شد.

در ادامه اعضای کمیسیون و کمیته های شورای شهر شیراز انتخاب و براساس پیشنهاد محمدرضا هاجری، سخنگوی شورا  به تصویب رسید که براساس آن تعداد اعضا در هر کمیسیون باید حداقل ۵ نفر و حداکثر ۷ نفر باشد و درصورت درخواست عضویت تعداد بیشتر براساس رای گیری اقدام شود.

با ادامه صحن علنی شورای شهر شیراز در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورا ۷ نفر عضو محمدتقی تذروی،رضا محمدیان، علی اکبر سلطانی، مسعود زارعی،علیرضا اسکندری، افسانه خواست خدایی، محمدحسن اسدی با ۱۳ رای موافق انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی نیز غلامعلی ترابی، محمدرضا هاجری، مهدی نصیری، علی اکبر سلطانی، سیده مریم حسینی متقاضی اعلام عضویت کردند  که با ۱۳ رای موافق به تصویب رسید.

در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افسانه خواست خدایی، محمدرضا هاجری، مسعود زارعی، غلامعلی ترابی و محمدتقی تذروی با موافقت ۱۳ نفر از اعضا انتخاب شدند.

کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت نیز  علی اکبر سلطانی، افسانه خواست خدایی، سیده مریم حسینی، محمدرضا هاجری، رضا محمدیان، سیدابراهیم حسینی، مهدی نصیری با موافقت اعضا عضو شدند.

در کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری نیز محمدحسن اسدی، سیده مریم حسینی، محمدرضا هاجری، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری عضویت یافتند .

درخواست عضویت در کمیسیون برنامه ریزی بودجه، حقوقی و املاک توسط محمدحسن اسدی ، مهدی طاهری ، غلامعلی ترابی، سیدابراهیم حسینی،افسانه خواست خدایی و مهدی نصیری به موافقت اعضا رسید.

در ادامه صحن علنی شورای شهر شیراز نیز درخواست عضویت در  کمیته مرکزی یاوران شورا که حداکثر ۵ عضو می تواند داشته باشد توسط محمدتقی تذروی، افسانه خواست خدایی،علی اکبر سلطانی ، محمدرضا هاجری و غلامعلی ترابی به موافقت اعضا رسید.

درخواست عضویت در کمیته نامگذاری شورا  هم توسط رضا محمدیان ، افسانه خواست خدایی، علی اکبر سلطانی و سیده مریم  حسینی و همچنین عضویت در کمیته رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی نیز با عضویت سیده مریم حسینی، مسعود زارعی، افسانه خواست خدایی  و کمیته شفافیت و صیانت از حقوق شهروندان  هم با عضویت هر ۱۳ نفر به تصویب رسید.

همچنین کمیته ساماندهی حاشینه نشی و رفع محرومیت زدایی  با عضویت سیده مریم حسینی، افسانه خواست خدایی، علی اکبر سلطانی، مهدی نصیری ،غلامعلی ترابی و محمدرضاهاجری به تایید اعضای شورای شهر رسید.

براساس دیگر دستور کار صحن علنی شورای شهر ، ناظر و نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ در  ۱۱ منطقه شهرداری انتخاب شد و براساس آن در منطقه یک غلامعلی ترابی، منطقه ۲ محمدتقی تذروی، منطقه سه محمدرضا هاجری، منطقه ۴ محمد حسن اسدی، منطقه پنج  افسانه خواست خدایی، منطقه شش مسعود زارعی، منطقه هفت سیده مریم حسینی،منطقه هشت مهدی نصیری، منطقه ۹ علی اکبر سلطانی، منطقه ۱۰ علیرضا اسکندری و منطقه یازده، ابراهیم حسینی با موافقت اعضا انتخاب شدند.

تعیین تکلیف اولیه رییس و نایب رییس برخی از کمیسیون ها در ادامه جلسه غیرعلنی روز گذشته شورا براین اساس شد که در  کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران، علی‌اکبر سلطانی به عنوان رییس، کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی نیز غلامعلی ترابی ، رییس و علیرضا اسکندری نایب رئیس، در  کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، مسعود زارعی رییس،محمدتقی تذروی، نایب رییس و افسانه خواست‌خدایی، سخنگو انتخاب شدند.

همچنین کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری،محمدحسن اسدی، رییس، علیرضا اسکندری، نایب رییس و در کمیسیون برنامه ریزی بودجه، حقوقی و املاک، سید ابراهیم حسینی، رییس، افسانه خواست خدایی، نایب رییس شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز