خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:

باید حقوق نجومی را در کشور قطع کنیم/ دولت به صندوق بازنشستگی کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۹۱

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: باید حقوق نجومی را در کشور قطع کنیم و حقوق های نجومی باید به حساب فقیرانی که مجبور هستند از سطل زباله غذای خود را تامین کنند تامین شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد حسن قدیری ابیانه بعد ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در کشور چهار میلیون کارمند و چهار و نیم میلیون نفر بازنشسته داریم و اگر دولت ها به صندوق بازنشستگی کمک نکنند این صندوق‌ها نمی‌توانند حقوق بازنشستگان را بدهند.

وی گفت: چون دولت توان پرداخت پول بازنشستگان را نداشت مجبور به چاپ پول بدون پشتیبانی شدند و این مسئله باعث کاهش ارزش پول ملی شد.

وی بیان کرد: به ازای هر ایرانی ۲۳ میلیون تومان و به ازای هر خانواده چهار نفره ۹۰ میلیون تومان دولت بدهی دارد و به ازای هر ایرانی نیز در امسال ۵۰۰ هزار تومان کسری بودجه دارد.

وی تصریح کرد: در این شرایط عده‌ای درخواست افزایش حقوق را دارند و این به معنی چاپ پول بدون پشتیبانی بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: تصورات غلط باعث می شود که شرایط توقع و انتظارات بیشتری از دولت داشته باشیم و این تصور اشتباه باعث ناامیدی در جامعه می‌شود.

سردار علی ملک شاهکوهی دراین همایش اظهارکرد: خبرنگاران پیامرسان امید و نشاط به مردم باشند و اصحاب رسانه جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امروز کلید واژه جهاد تبیین مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و انتظار می رود خبرنگاران به مسئله جهان تبیین نگاهی ویژه داشته باشند.

وی گفت: تشخیص جبهه حق از جبهه باطل ، شاخصه یک انسان با بصیرت است و اگر امروز مردم ما پای انقلاب ایستاده اند بصیرت آنها در تشخیص حق بودن انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: سنگر رسانه، آوردگاه خطیری است که امروز در دستان شما hست ، و از شما عزیزان می خواهیم پیامرسان امید و نشاط به سطح جامعه باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز