خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

افراد و ارگان های دخیل در قطع درختان طاق بستان احضار خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۲۳

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به قطع درختان منطقه گردشگری پارک کوهستان طاقبستان ، از برخورد با عاملان این کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در نشست خبری که بمناسبت هفته خبرنگار در سالن جلسات دادگستری و با حضور اهالی رسانه برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص قطع درختان پارک کوهستان طاق بستان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و مطالبه افکار عمومی در خصوص این کار ، پرونده در دستور کار دادستانی قرار گرفته است و بزودی خاطیان احضار خواهند شد و علت موضوع را پیگیر خواهیم بود.

وی افزود :شهرداری باید در خصوص قطع درختان تاق‌بستان پاسخگو باشد.

زیرا  طاق‌بستان میراثی ارزشمند برای کرمانشاه است و قطع درختان این اثر باستانی جرم است و شهرداری باید در این خصوص پاسخگو باشد.

 شهرام کرمی تاکید کرد :با هر دستگاه و شخصی که در این خصوص کوتاهی کرده برخورد می شود و در محاکم قضایی باید پاسخگو باشد.

دادستان کرمانشاه تامین امنیت  مردم و جلوگیری از سرقت اموال دولتی در بوستان ها و سطح شهر را امری ضروری بیان کرد و افزود  : حق همه بچه ها و خانواده ها است که در یک محیط امن اوقات فراغت خود را سپری کنند  و شهرداری هم موظف است امنیت بوستان های شهر را حفظ و برای پیشگیری از سرقت تدابیری بیاندیشد و این در حالی است که می‌توان با سامان دهی معتادان متجاهر از تعداد سرقت های خُرد بکاهیم.

کرمی اشاره ای هم به وظایف خبرنگاران در دنیای کنونی و نقش اطلاع رسانی صحیح آنها در جامعه داشت و گفت : امروزه با وجود فضای مجازی کار برای خبرنگاران سخت‌تر شده است و خبرنگاران باید دانش خود را ارتقا دهند تا بتوانند در برابر رسانه های غیر رسمی که در فضای مجازی فعالیت می کنند پیروز باشند .

وی تصریح کرد، آگاهی رسانی و اطلاع رسانی دقیق بدور از جهت گیری های جناحی و سیاسی وظیفه خبرنگاران است و باید مطالبه گری و به سرانجام رساندن حقوق مردم را از مسئولان پیگیر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز