خبرگزاری کار ایران

226 عملیات هلال احمر برای امداد رسانی به 2 هزار و 485 آسیب دیده در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۹۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۲۲۶ عملیات امدادی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیروهای جمعیت در این استان انجام و به ۲ هزار و ۴۸۵ آسیب دیده خدمت رسانی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجر بگی اظهار داشت: این عملیات ها با حضور و مشارکت فعال ۳۳۹ تیم پنج نفره برای امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث در سطح استان همدان انجام شده است.

وی افزود: در حوزه امور جوانان نیز ۳۳۲ برنامه در استان همدان اجرا شده که با انجام ۲۲ هزار و ۳۱۹ نفر روز کار داوطلبانه در مجموع ۶۴ هزار نفر از مزایای این فعایت ها بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ارزش ریالی خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر در استان با توجه به کمک های ارائه شده در بین جامعه هدف حدود ۸۰۹ میلیون تومان برآورد شده است.

سنجربگی گفت: علاوه بر این ۲۰۰ برنامه شامل خدمات حمایتی و بهداشتی، درمانی و کاروان سلامت نیز با ۶ هزار و ۱۹۳ کار داوطلبانه و پوشش ۴۱ هزار و ۹۱۸ نفر از جامعه هدف در این استان انجام شده است.

به گفته وی، در حوزه خدمات دارویی و درمانی نیز ۲۴ هزار و ۵۶۲ خدمت از جمله ارتوپدی، فیزیوتراپی، واکسیناسیون حجاج و کار درمانی درمانی و توانبخشی توسط نیروهای هلال احمر استان همدان در سال جاری ارائه شده است.

سنجربگی با بیان اینکه جمعت هلال احمر استان همدان در اجرای طرح دادرس با همکاری آموزش و پرورش رتبه نخست بخش جوانان را کسب کرد، اظهار داشت: همچنین هشت هزار خدمت در ۱۰۰ خانه هلال تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان همدان به جامعه هدف استان ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز