خبرگزاری کار ایران

در سال تحصیلی جدید؛

اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۱۳

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید با جذب اعضای جدید، میزان هیئت علمی این دانشگاه تا هف برابر افزایش خواهد یافت که از طریق سامانه جذب وزارت علوم و به وصرت متمرکز جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا مشهدی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: آموزش نیروی انسانی کیفی برای آموزش و پرورش ماموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان است و دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‌شوند در ابتدا شاغل خواهند بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان قزوین در طول دو سال گذشته توانسته جزء اولین دانشگاه‌های کشور باشد و زمانی که ویروس کرونا باعث تعطیلی مراکز آموزشی شد این دانشگاه توانست در زمان کوتاه کلاس‌ها را مجازی برگزار کند، همچنین در تولید ماسک هم اقداماتی توسط فرهنگیان انجام شد.

وی عنوان کرد: 5 هزار دانش آموز برای آموزش شناسایی شده و 150 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در هفت مرحله طرح جهادی برای آموزش به این دانش آموزان در مناطق محروم حضور پیدا کردند.

این مسئول ادامه داد: همچنین راه اندازی مرکز واکسیناسیون دانشگاه فرهنگیان 180 هزار قزوینی در این مرکز واکسینه شده و 11 مرحله هم کمک‌های مومنانه توسط فرهنگیان انجام شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز