خبرگزاری کار ایران

کارگردان شیرازی با فیلم سینمایی "مهاجران" به کلمبیا می رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹۱۷

فیلم بلند تجربی «مهاجران» به نویسندگی و کارگردان شیرازی مسعود احمدی در جشنواره بین المللیEL CINE SUMA PAZ International Film festival به نمایش در خواهد آمد و مورد داوری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، ​جشنواره بین المللی فیلم - ال سینه سوما پاز رویدادی است که برای اولین بار در کلمبیا برگزار می شود و اهداف این جشنواره فرهنگ صلح و حفاظت از محیط زیست است.
 
انتخاب رسمی متشکل از بیش از ۸۰ فیلم از سراسر جهان در ۳ دسته رقابتی ذکر شده، فیلم ها از ۱۰ سپتامبر تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران خواهند شد، در روز اختتامیه برندگان را اعلام خواهیم کرد.
 
آثار پذیرفته شده از بین بیش از ۲۲۰۰ فیلم ارسالی انتخاب شدن که بیش از ۱۲۲ کشور در این جشنواره ثبت نام کردن که در نهایت ۸۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.
 
جوایز این جشنواره به ۳ بخش تقسیم می شود:
 
جایزه بهترین فیلم فرهنگ صلح، جایزه بهترین فیلم محیطی، جایزه بهترین فیلم همزیستی (صلح + محیط زیست)

سایر عوامل این فیلم عبارت اند از: نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم بی‌طرف،  تدوین و صداگذاری: شیما پورسهم‌الدین، صدابردار: محسن دانشور، موسیقی: آراد آبادانی، بازیگران: شیما پورسهم‌الدین، غزال رفیعی، مریم دهقانی، مجید یزدان‌شناس، شیوا بافهم، مهرداد سهامی، علیرضا یقطین، امین دولت‌خواه، مبینا خیری، فائزه جباری، سارا زارعی، نگین صغیر، امیرمحمد سهرابی، تیران علمدارفرد، ساناز چمن‌ماه، محسن استواری، سام پارسا، هرمان احمدی، عکاس: احسان پارسا، امین غفارپور، طراح لباس: مریم احمدی، مدیر صحنه: محمدعلی بشنام، مدیر روابط عمومی: محمد ناصری‌ راد، مجری طرح: شرکت تصویرگران پویای فدک.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز