خبرگزاری کار ایران

رفع مسائل حقوقی و قضایی مردم در اولویت؛

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شهر نخل و آفتاب/ پیگیری یک پرونده با ۱۴۰۰ شاکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۱۶

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که روز پنجشنبه در جریان سفر رییس دستگاه قضا به استان یزد به نمایندگی از محسنی اژه‌ای به بافق سفر کرده است نسبت به پیگیری یک پرونده با ۱۴۰۰ شاکی در این شهرستان قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا از یزد، ذبیح‌الله خدائیان با تأکید بر اینکه باید امانت دار شایسته‌ای برای شهدا باشیم، اظهار داشت: شهدا بهترین گوهر زندگی خود که همان جانشان بود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کردند و ما هم باید امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم.

وی افزود: هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین‌ها را بدست آوردند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در امامزاده عبدالله (ع)، با تعدادی از شکات این پرونده کثیرالشاکی دیدار و پای صحبت‌های آن‌ها نشست و نسبت به پیگیری این پرونده با ۱۴۰۰ شاکی قول مساعد داد.

شرکت در شورای اداری، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از انبارهای تملیکی یزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بافق است.

به گزارش ایلنا، رئیس قوه قضائیه امروز طی سفری رسمی و یکروزه به یزد، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد.  معاونان و مسئولان قوه قضاییه نیز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در 10 شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز