خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کاظم فلاحی سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۰۸

«کاظم فلاحی» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسمی با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،کاظم فلاحی به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای منصوب و معرفی شد.

ثقتی در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، جایگاه این معاونت در اداره کل را دارای اهمیت خواند و گفت: استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی غنی می‌تواند علاوه بر تسهیل امور، منجر به تعالی فرهنگی گیلان مطابق با سند تحول اداره کل، برنامه‌های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز گفتمان دولت جهادی و انقلابی سیزدهم شود.

وی تحول گرایی را انتظار خود از معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای عنوان و تصریح کرد با توجه به اهمیت فعالیتهای رسانه‌ای و کارکردهای رسانه‌ها در دنیای امروز، انتظار دارم در این بخش شاهد تحول و حرکت رو به جلو باشیم و ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

ثقتی خدمت به اهالی فرهنگ و تکریم آنان را رویکرد مدیریتی خود بیان و اضافه کرد: باید با تعامل، هم افزایی و همگرایی زمینه ساز تعالی فرهنگ و هنر استان و بازگشت مرجعیت این امور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باشیم.

در پایان این جلسه حکم انتصاب کاظم فلاحی که با حفظ سمت دبیر شورای پژوهشی به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای» اداره کل به وی اعطا شد.

کاظم فلاحی متولد ۱۳۴۵، دارای مدرک دکترای مدیریت اقتصاد فرهنگی و مدرس و پژوهشگر از کارمندان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۲۵ سال سابقه خدمت است که مسئولیت‌های مختلفی از قبیل معاون امور هنری و سینمایی، معاون فرهنگی اداره کل، دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان، رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا را بر عهده داشت.

مدیر حوزه مدیر کل و روابط عمومی اداره کل منصوب شد

در مراسمی با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل صبح امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ امیرحسین کبیری به عنوان مدیر حوزه مدیر کل و روابط عمومی منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز