خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست استان عنوان کرد ؛

کرمانشاه نیازمند ۴سایت بازیافت نخاله ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۱۷

معاون محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به تجمیع بیش از نخاله های ساختمانی در حاشیه شهرها افزود : برای جمع آوری و بازیافت نخاله های ساختمانی به ۴ سایت بازیافت نیازمندیم .  

به گزارش ایلنا فرحناز اقبالی کلهر معاون محیط زیست انسانی محیط زیست کرمانشاه با اشاره به صدور مجوز برای یک سایت بازیافت نخاله، گفت: در شهر کرمانشاه نیازمند چهار مرکز برای جمع‌آوری و بازیافت نخاله‌های ساختمانی هستیم.

وی افزود : تجمع نخاله‌های ساختمانی در برخی نقاط اطراف شهر کرمانشاه، گفت: در کارگروه مدیریت پسماند استان این موضوع را بررسی کردیم و فعلا برای یک محل بازیافت نخاله برای شهر کرمانشاه مجوز صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی محورهای اطراف شهر، برای اینکه جلوی تخلفات و ریختن نخاله در اطراف شهر گرفته شود، نیازمند چهار سایت بازیافت نخاله هستیم.

معاون محیط زیست انسانی محیط زیست کرمانشاه تاکید کرد: مقرر شده نخاله‌هایی که از پیش در اطراف شهر رها شده نیز تجمیع و به این سایت‌ها برای بازیافت منتقل شود.

اقبالی با اشاره به تجهیزات بازیافت نخاله ساختمانی که از قبل در کرمانشاه داشتیم، عنوان کرد: دو خط بازیافت نخاله ساختمانی سیار داریم که قابل انتقال به این سایت‌ها برای بازیافت نخاله ها هستند.

وی ابراز امیدواری کرد، با پیگیری های انجام شده، سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی هرچه زودتر در کرمانشاه راه‌اندازی شود.

معاون محیط زیست استان کرمانشاه، از پیامدهای تجمع نخاله‌های ساختمانی و رها شدن آن در حاشیه شهر هم یاد کرد که علاوه بر معضلات و آلودگی زیست محیطی، باعث شده چهره شهر نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و افزود: چنانچه نخاله‌های ساختمانی بازیافت شود، امکان استفاده از  مصالح ساختمانی بازیافت شده نیز وجود خواهد داشت.

اقبالی کلهر در پایان اظهار داشت بر اساس برآوردها روزانه بیش از چهار هزار تن و در سال چیزی بیش از ۱.۵ میلیون تن نخاله ساختمانی در کرمانشاه تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز