خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

جذب یک میلیون و 757 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۹۷

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 757 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جذب شد. از این میزان سرمایه گذاری خارجی، یک میلیون دلار از کشور فیلیپین، 545 هزار دلار از کشور آلمان، 164 هزار دلار از کشور امارات متحده عربی و 59 هزار دلار از کشور چین در استان مرکزی جذب شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ملا اسماعیلی افزود: همچنین در بازه زمانی یک سال گذشته 3 مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید (جلب سرمایه خارجی) در بخش صنعت و انرژی استان مرکزی صادر شده که ارزش این تعداد سرمایه گذاری‌ها 11 میلیون و 110 هزار دلار است.

وی ادامه داد: از این میزان سرمایه گذاری‌ها، یک میلیون و 650 هزار دلار از کشور امارات متحده عربی برای سرمایه گذاری در شهرستان ساوه، یک میلیون دلار از کشور فیلیپین برای شهرستان زرندیه و 8 میلیون و 460 هزار دلار برای شهرستان ساوه صادر شده‌ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین در مدت یک سال گذشته 3 میلیون و 630 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی جذب و به کارگیری شده است.

ملا اسماعیلی تصریح کرد: در این بازه زمانی 300 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور افغانستان در شهرستان زرندیه، 900 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور انگلیس در شهرستان ساوه و 820 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور امارات متحده عربی در شهرستان زرندیه جذب و به کار گیری شده‌ است.

وی بیان داشت: 600 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور چین در شهرستان خمین،  یک میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور فیلیپین در شهرستان زاویه و 550 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی از کشور آلمان در شهرستان ساوه جذب و به کارگیری شده‌ که 2 سرمایه گذاری از مجموع این منابع مالی در سال جاری به استان وارد و به کارگیری شده‌ است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز