خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین:

شناسایی 15 بنای رها شده و دیوارهای ناایمن در منطقه چهار قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۹۲

سرپرست شهرداری منطقه چهار گفت: تعداد 15 مورد از بناهای رها شده و دیوارهای ناایمن در سطح منطقه چهار که دارای خطر احتمالی بودند شناسایی و تذکر قانونی به منظور رفع مشکل داده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری، داریوش قاسمی در بازدید میدانی از بناهای متروکه و ناایمن شهرداری منطقه چهار گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری این منطقه و ناحیه آزادگان در ابتدای این ماه به مالک یا مالکین ساختمان‌‍‌های ناایمن و رها شده در سطح شهر با اخطار کتبی و نصب بنر، مهلتی به مدت 72 ساعت به منظور تعیین تکلیف موضوع و رفع خطر داده شده بود.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین عنوان کرد: مالک یا مالکین بناهای رها شده‌ای که در مرحله اول در موعد مقرر اقدام به رفع خطر نکرده‌اند، شهرداری منطقه چهار با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در هماهنگی با مقامات قضایی اقدام به رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن می‌کنند تا شهروندان و ساختمان‌های مجاور با مشکل حوادث احتمالی و ریزش آوار مواجه نشوند.

وی ادامه داد: به همین منظور در چند روز گذشته یکی از بناهای خطر آفرینی که اقدام به گودبرداری غیراصولی و بدون مجوز در خیابان حضرت امام خمینی (ره) کرده بود، توسط معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری منطقه چهار و با دستور مقام قضایی اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی و تسطیح زمین به منظور برطرف کردن خطر ملزم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز