خبرگزاری کار ایران

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۳۴۳

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و ایثار و مقاومت با حضور مسئولان استانی به صورت نمادین در یکی از مدارس دخترانه بندرعباس نواخته شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه پالایشگاه نفت بندرعباس، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید پس از دوران و بحران همه‌گیری کرونا با شور و نشاط در ۲۲ منطقه آموزشی در هرمزگان با ۴۳۵ هزار و ۶۸۳ نفر دانش آموز در سه هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی و ۲۹ هزار و ۱۷۱ معلم از منطقه جانواری جاسک تا شمال هرمزگان و جزایر خلیج فارس و غربی ترین منطقه شهرستان پارسیان آغاز شد.

وی اضافه کرد: موضوعات مهمی در این سال تحصیلی مورد توجه است از قبیل اجرای تعلیم و تربیت تمام ساعتی، توجه ویژه به مسائل پرورشی و فرهنگی، بهره‌گیری از روحانیون طرح امین، برپایی نماز جماعت در مدارس، استفاده از ظرفیت صنایع در توسعه هنرستان‌های تخصصی جوار از جمله آن‌ها است و امسال برای نخستین بار ۶ هنرستان جوار راه‌اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تحقق تعلیم و تربیت تمام ساعتی، شاداب سازی مدرسه‌ها، ارتقای کیفیت آموزشی و اجرای سند تحویل بنیادین جزو اهداف امسال است که در راستای مردمی سازی آموزش در دولت سیزدهم انجام می‌شود.

قویدل تصریح کرد: کمبود فضاهای آموزشی به خصوص در مناطقی که تراکم جمعیت دارند وجود دارد که می‌توان به شهر بندرعباس اشاره کرد که برای آن‌ها تدابیری مانند بهره‌گیری از ظرفیت خیران و صنایع اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز